Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.drevene-kliky.cz.

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinností prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.

Provozovatelem obchodu je Mgr. Marek Vodička, se sídlem v Nové Vsi nad Popelkou 6, 512 71 Nová Ves nad Popelkou, IČ 88252094.

2. Objednávky zboží

Prohlédněte si zboží a jeho podrobný popis. Zboží vložte do košíku kliknutím na ikonu Přidat do košíku. Aktuální obsah košíku můžete sledovat pod odkazem Košík.

Hotovou objednávku potvrdíte tlačítkem Potvrdit objednávku. Veškeré takto odeslané a potvrzené objednávky jsou považovány za závazné. Storno objednávky můžete provést maximálně do 24 hodin, a to nejlépe emailem na vodickovi@drevene-kliky a v případě nutnosti i telefonicky na číslo 608 355 071 (výrobky ze dřeva) nebo na 605 487 055 (výrobky z ovčí vlny).

Odesláním této objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami. Každá objednávka je ze strany prodávajícího potvrzena formou potvrzovacího emailu na adresu uvedenou v registračním formuláři. Pokud tento informační email neobdržíte do několika minut, byla pravděpodobně Vaše objednávka zadána nesprávně a nebude moci být odeslána, v případě pochybností nás neváhejte kontaktovat e-mailem nebo telefonicky, viz výše.

Před odesláním objednávky si prosím veškeré objednávané zboží včetně druhu a velikostí zkontrolujte. V případě dotazu nás můžete kontaktovat. Bez vzájemného potvrzení však nebude k dodatečným změnám v objednávkách zaslaných emailem přihlíženo.

Objednávky, které nebudou při způsobu platby převodem předem uhrazeny do 14 dnů od zaslání emailů s podrobnostmi k platbě, budou automaticky stornovány.

3. Ceny zboží a způsob úhrady

Nejsme plátci DPH, cena je uvedená u jednotlivého zboží na www.drevene-kliky.cz je konečná a je platná v okamžiku uskutečnění objednávky.

Prodávající si vyhrazuje právo změn uvedených cen v případě změny kurzu, výrazné inflaci nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek výrobců a ostatních dodavatelů zboží.
Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem v určené lhůtě vyzvednuta, vyhrazuje si prodejce dle těchto obchodních podmínek požadovat po kupujícím částku na pokrytí nákladů spojených s odesláním zboží a to ve výši 190,-Kč.

U výrobků vyráběných na zakázku je cena stanovena individuálně po emailové či telefonické dohodě s kupujícím.

4. Způsob dopravy a její ceny

Objednané zboží odesíláme po dobrých zkušenostech Českou poštou, buď jako doporučenou zásilku (např. 1 - 4 kliky nebo 1 betlém 120 Kč), nebo EMS službou, která umožňuje obdržet zásilku do druhého dne po odeslání (např. 4 kliky 190 Kč). Případně si můžete udělat výlet do Českého ráje a objednané zboží si zdarma vyzvednout na naší adrese: Nová Ves nad Popelkou 147. Pokud si to zákazník přeje, můžeme zboží poslat také přes PPL.

5. Způsob platby

Při ceně do 5.000 Kč lze objednané zboží zaplatit předem na účet, nebo na dobírku (o 60 Kč více než obvyklé ceny za dopravu, viz výše). Při ceně zboží více než 5.000 Kč fakturujeme zálohu ve výši 50% celkové ceny, kterou zákazník zašle na náš účet 178 363 474 / 0300. Zbylých 50% a poštovné lze na základě vystavené faktury poslat opět buď na účet, nebo na dobírku (o 60 Kč více než obvyklé ceny za dopravu, viz výše).

6. Termíny dodání

Dodací lhůta Vašeho zboží závisí od náročnosti zakázky a našich momentálních závazků vůči jiným zákazníkům. Proto Vás žádáme o vstřícnost a pochopení. Drobný dárek k blížícím se narozeninám však může mít přednost! Jednu kliku nebo plstěného anděla zpravidla můžeme slíbit do týdne, pro větší objednávky potřebujeme více času, někdy to bývají tři týdny nebo také dva měsíce. Proto je dobré myslet na objednávku s dostatečným předstihem.

O odeslání zboží Vás budeme emailem informovat. V případě neobdržení zásilky ani oznámení o uložení zásilky v dané lhůtě doporučujeme kontaktovat Českou poštu a informovat se, zda zásilka na poště není uložena.

7. Převzetí zásilky

Zákazník je povinen při převzetí zásilky balík zkontrolovat, zda není poškozený. Pokud je zásilka poškozena (otevřená, promáčená, jinak poškozená) nesmí být zásilka převzata, nebo již nebude možné uplatnit reklamaci na zjevné poškození. Sepište v takovémto případě s doručovatelem protokol a ihned nás kontaktujte, pomůžeme Vám s reklamací.

Po převzetí zboží je zákazník povinen bez prodlení zkontrolovat dodané zboží. V případě, že zásilka přijde chybně vyexpedovaná, nás kontaktujte emailem nebo telefonicky. Převzetím zboží přechází na kupujícího nebezpečí škody na zboží. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem zaplacení kupní ceny a jeho převzetím.

8. Záruka a reklamace

Záruka na zboží, prodávané prostřednictvím e-shopu, se řídí a je v souladu s platnou legislativou. Vztahuje se na něj zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Reklamace se vztahuje pouze na výrobní vady. Na poškození způsobené špatným nakládáním, nesprávným používáním a nesprávným ošetřováním nemůže být brán zřetel. Pro případ reklamace je potřeba přiložit doklad o zaplacení výrobku (daňový doklad či paragon).

Zboží k reklamaci zašlete jako doporučený balíček s popisem vady, kterou reklamujete, s přiloženým dokladem o zaplacení a zpětným kontaktem na Vás na naši adresu Mgr. Marek Vodička, Nová Ves nad Popelkou 6, 512 71 Nová Ves nad Popelkou. Náklady spojené se zasláním zboží nese kupující. Zásilky zaslané na dobírku nebudou prodávajícím přijaty.

Reklamace bude vyřízena v zákonné době 30 dnů od převzetí. V případě oprávněnosti reklamace Vám vyměníme zboží kus za kus nebo vrátíme peněžní částku (včetně poštovného) na Váš účet. Kontaktujte nás prosím nejprve emailem nebo telefonicky.

Zboží námi vyráběné je ruční práce a jednotlivé kusy se mohou v detailech lišit od zobrazeného obrázku v internetovém obchodě www.drevene-kliky.cz. Tyto odlišnosti nejsou na závadu a nemohou být předmětem reklamace. Také přirozené vady a defekty dřeva nejsou předmětem reklamace.

9. Možnost vrácení zboží bez udání důvodů

Zboží s tradičním provedením může zákazník vrátit na vlastní náklady bez udání důvodu do 14 dnů od doručení s nárokem na vrácení peněz. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky používání. Zboží musí být zabaleno v originálním balení (včetně veškerého příslušenství a dokumentace) .

Po doručení Vám bude vrácena částka (včetně poštovného) na Váš účet. V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží zašlete na naši adresu Mgr. Marek Vodička, Nová Ves nad Popelkou 6, 512 71 Nová Ves nad Popelkou doporučeným nebo cenným balíkem. Zboží zaslané na dobírku nebude prodávajícím přijato. Náklady spojené se zasláním zboží k výměně nese kupující.

Zboží atypické nebo jinak vyrobené na zakázku, se kterým zákazník není spokojen, lze vyměnit za jiný druh zboží. Individuální domluva na částečném vrácení peněz je možná.

10. Ochrana osobních údajů

Zavazujeme se, že Vaše osobní data uvedená v registračním formuláři a objednávce nebudou poskytnuta třetím osobám a budou sloužit jen pro vnitřní potřebu internetového obchodu www.drevene-kliky.cz.